الأستاذة للمنوعات |483| الأستاذة للمنوعات |483|

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

شفت خيانة امى بعينى

 


 من فتره صغيره عربيتي الصغيره اللي جايباهالي مامي باظت و رحت اصلحها عند الميكانيكي اللي فاول شارعنا و بعد ما ظبطها و العربيه اشتغلت راح طالب مني خمستلاف جنيه طبعا زعقت معاه و قلتله كده كتير اوي قاللي مليش دعوه انا تعبت فالعربيه . و بعدين مانت كده كده امك الشرموطه هي اللي بتدفع .. طبعا انا اتعصب جدا و قلتله انت اللي ابن ستين شرموطه و لسه همسكه اضربه راح صاحبه كتفني و نزلوا فيا ضرب و تلطيش و لما زهقوا مني راح راميني قدام المحل و قاللي كسمك مش هتشوف عربيتك تاني يا ابن المومس .. انا روحت حكيت لماما اللي حصل و هي قالتلي متزعلش أنا هروح اتفاهم معاهم و هرجعلك العربيه .. و فعلا تاني يوم كانت ماما عندهم ..و قبل ما تفتح بقها عم سيد الميكانيكي قالها انا مش عاوز الفلوس انتي ابنك شتمني و لازم يتربي ماما : طب مش انتوا ضربتوه خلاص . عاوزين ايه تاني ؟! عم سيد : عايزين ننيكك انتي يا لبوه .. انا عارف كويس أن جوزك مسافر و سايبك مع العرص ده و زمانك دلوقتي كسك مولع و نفسك تتناكي و تاخدي زبرين واحد فكسك وواحد فطيزك ماما : انا موافقه بس بشرط هو : ايه هو شرطك ماما : هتدي الواد العربيه من غير فلوس و متضربوش تاني عم سيد : بس كده .. دنتا تؤمر يا قمر . ولا يا عوض اقفل باب الورشه وفعلا فثوانب كانوا قلعوا ماما العبايه السودا بتاعتها و ظهر قدامهم احلي بزاز كبار و طيز مدورة لامي راحوا منزلين ماما علي ركبها و هي فهمت و نزلت بنطلوناتهم و اتخضت من حجم ازبارهم فالاول .. بس قعدت تمص فازبارهم لحد ما هاجوا اوي و راحوا مخليين امي تفنس و فشخوا طيزها و كسها نيك و ماما بتصوت و هو يقولها خدي فكسك يا شرموطه .. و ماما عماله توحوح و تقوله اااه افشخني جامد .. انا شرموطتك .. انا قحبتك عم سيد : عشان يبقي العرص إبنك بفكر يرفع عينه فوشي تاني ماما : سيبك مالخول ابني و خليك مع كسي اللي اتهري منك ااه كل ده و صاحب عم سيد عمال يعض فبزاز امي الطرية و يشدهم و يضرب ماما بالقلم كل شوية راح عم سيد طلب من صاحبه يجيب الزيت اللي بيزيتوا بيه العربيات ماما و هي بتتناك : انتوا عاوزه ليه ؟ عم سيد : عشان طيزك هتتفتح النهارده يا مومس و هنخلي صويتك يملي الشارع ماما : براحه عليا ابوس ايدك .. انا متناكتش فيها قبل كده هو : و انا هخلي خرم طيزك أوسع من البلاعه يا لبوتي و فعلا صاحبه جه و راح داهن طيز امي بالزيت و قعد يبعبص امي . و هي


بتوحوح و راح مدخل صابع ورا التاني جوا خرم طيز ماما اللي كانت بدأت تعيط من شدة الألم .. و راح ضارب ماما بالقلم و مادد صوابعه _ اللي كانت جوا طيزها _ فبقها و ماما قعدت تلحسها و تقوله يلا .. دخل زبرك بقا فطيزي .. طيزي بتاكلني اوي .. اااه .. افشخوني انا المومس ام العرص صاحب عم سيد مكدبش خبر و راح رازع زبه كله مره واحده جوا طياز امي خلاها صرخت صرخه جابت اخر الشارع وصلت حتي ليا و انا قاعد فالبيت و فاهم ان امي بتتفاهم مع الميكانيكي مكنتش عارف ان شرفي بيتهتك و اني بتتفشخ علي بعد أمتار مني .. ماما عماله تصرخ و عم سيد كممها بصوابعه و شوية شوية بدأ صوت امي يهدأ و رجعت تاني تأن من المتعه و عم سيد راح منزل لبنه جوا كسمي و هو بيشتمها افظع الشتايم و ماما بتقوله انا قحبتك .. و بعدها صاحبه راح مقعد امي علي ركبها و نزل لبنه علي وش امي .. و راحوا مطلعين موبايلاتهم و صوروها و هي فالوضع ده و ماما قالتلهم بلاش تصوير عشان خاطري .. عم سيد : ده عشان الذكري يا لبوة و عشان لو الواد ابنك فكر بعد كده يعلي صوته عليا أو لمحته قدام الورشه و بعدين كده كده كاميرات الورشه صورت كل حاجه و من النهارده انتي لبوتنا و هتجيلنا كل يوم عشان ننيكك و نعوض كسك اللي قد الحلقه ده عن سنين الحرمان .. ماما هزت راسها و بعدها راح رامي المفتاح عالأرض و قالها خدي مفتاح عربية المعرص اهو و مش عاوز منك فلوس بس زي ماتفقنا هتجيلنا كل يوم نشرمطك و تفشخ كسك هنا .. ماما وطت تجيب المفتاح و هي لسه ملط و طيزها عريانه و قالتله حاضر يا سيدي ..

منى وجوزها واخوه معا جنس محارم بين الحماه وزوج بنتها حكايتي الجنسية المثيرة مع نوال زوجة أخي الشرموطة الجميلة قصتى والجنس مع اخى هايدي 32 سنة زوجة طبيب صيدلي سكس محارم اخي هتك عرضي قصة جنسية محارم بين الام وابنها قصص جنسية لامهات خيانة زوجة اسمها ولاء و زوج صديقتها قصص سكس ليلة الدخلة تجارب ومفاجآت ألم ومتعة زوجة سعودية ليلة دخلتها مدام رشا الجامدة و اخوها الأصغر --قصة سكسقصص سكس جوزي بيعرص عليا بخونه وهو عارف قصص سحاق طالبات , صاحبتي ناكتني في السكن معتز و أخته وهيجان نار قصص سكس في المحل سحاق في محل ملابس مع الزبونة عمرو و أخته المطلقة قصة سادية لواط : اغتصاب شاب قصة سادية سحاق :إغتصاب طالبة جامعيةه قصص سكس سحاق دينا و غادة جارتها سحاقيات مصريات تجربتي مع السحاق أنا بسنت أمي المحرومة أمامي من شاب هائج استمتع عندما يضاجع رجل اخر زوجتي الزوج الديوث والزوجة العاهرة مديحة و عشقها للخيانة الزوجية المدام المتزوجة الممحونة – حكاية خيانة زوجية شاهد الفيديو عايزني أعاشر صديقه.. وأبي قال لي استحملي ماما تلبس خمار وتعرى طيزها لابن اختها -- كامله المحارم مع حنان زوجة عمي عشق حب و جنس فيديو تجربتي في سكس الخيانة الزوجية فيديو خيانة زوجية – خنت زوجي مع بائع انابيب الغاز شاهد الفيديو الزوجة التي تحولت الي خائنة ساخنة مع صديق زوجها المنقبة الخليجية التي دفعها حرمانها لترجي زوجة ريفية مثيرة أشعلت نارالحب قصة طلاقي حقيقية فيديو سكسى بالفيديو سكس خيانة زوجية شديد الاثارة و المتعة مع سهر الممحونة بالفيديو سكس فرش رائع و اوضاع جد ملتهبة من النيك القوي

التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

مدونة مكتبة الكتب التعليمية

جميع الحقوق محفوظة

الأستاذة للمنوعات |483|

2016

مرحبا بكم فى مجلة شمس

هل أنت مهتم ببلوجر؟ تابع مدونة مجلة شمس للمنوعات

متابعة